
Az önce TCDD internet sitesinden bir rezervasyon ya da bilet satışı yapmaya çalıştım. Havayolu şirketlerinin bile istemediği detayları soruyorlar. Savcılıktan iyi hal kağıdı, muhtarlıktan ilmuhaberi eksik sadece. Ama tüm bu işlemleri yaptıktan sonra ilgili tarihi girince hanüz o tarihe satış olmadığını öğreniyorsunuz. Hat isimleri de yanlış yazılmış, hatta göre bakmak isteseniz de o yine trenlere göre sıralıyor, daha bir kaç fırın ekmek yemeleri gerekiyor.

