Salı, Kasım 22, 2005

Beyoğlu Tarumar!


Büyükşehehir Belediyesi bir süredir Beyoğlu'nda altyapı çalışmaları yapıyor. Güzel dokusu ve bambaşka havası ile Beyoğlu şimdi savaş alanına dönmüş durumda. Kışın bastırması ile birlikte çamur deryası haline gelen sokaklardan yürümek işkenceye dönüştü. Aynı anda bir çok yerde çalışma yapan ekipler açtıkları kazı alanlarını kapatırken geriye çamur ve pislik bırakıyor. Zira bütün yaz, yani Istanbul'un boşaldığı, sokakların çamur deryası olmayacağı aylarda yapılmayan çalışmalar kış bastırınca hangi akla hizmet alelacele canhıraş yapılmaya başlandı, anlaşılır gibi değil. Acaba bütçede kalan bir miktar parayı bitirmek için mi bu alelacele plansız programsız uğraş?


Mis sokakta yerdeki çevrenin dokusuna uygun taşların yerine kaba-saba, eski doku ile hiç uymayan çirkin parke taşlar döşeniyor. Estetik duygusundan ve planlama kabiliyetinden uzak bu ani hummalı çalışmayı neye borçlu olduklarını Beyoğlu'lular bilmiyorlar.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


Stats